2012. július 9., hétfő

Menyecske ruci

Mivel lila lesz a fő színünk, ezért lila rucit szerettem volna, de mivel a koszilányok lilában lesznek, ezért inkább a zöld mellett döntöttem. A képeken annyira nem látszik a színe, de szép világos zöld. Ezt látta rajtam A. nem akartam úgy megvenni, hogy Ő nem látja. Ennek az lett a vége, mivel nekem tetszett, de bizonytalankodtam, és Neki is tetszett, hogy megvette Nekem:).

Van hozzá egy boleró is, de ezt nem fogom felvenni:
 Előről:
 Hátulról:
 Van alatta egy alsó szoknya, ami ki is lóg, szép fodros:
 A mellrész alatt pedig van egy kis masni:
Egyszerű fazonú, így később is felvehetem, azért is esett rá a választás:).
Most úgy néz ki, hogy lehet van egy másik befutó is, de ahhoz fogynom kéne még egy kicsit :), így az egyenlőre kérdéses.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése