2012. április 5., csütörtök

Beszerző körút:)

A hét elején sikerült pár dolgot beszereznünk, amik az esküvőnk kellékei lesznek - meghívó, ültetőkártya, köszi ajándék, menükártya, keringőgyertya alátét, szalvéta, gyertya (asztalra), homoköntéshez váza:). Olyan jó érzés, végre benne vagyunk a sűrűjében:)
Akkor, most jöjjenek ők:

Vázák a homoköntéshez. Én előszőr három átlátszót képzeltem el, de amikor A. meglátta, hogy van lilába meg zöldbe is, felvetette, hogy mi lenne ha...., így ezek mellett döntöttünk. A középső, átlátszó vázát, majd gravíroztatjuk, a nevünk lesz rajta, meg a dátum. Az asztalokon csak sima, átlátszó vázák lesznek.


Ezek a gyertyák az asztalokon lesznek, kis mécsestartókban. Elől lesz a főasztal, merőlegesen rá pedig négy, hosszában, a vendégeknek. Kb 20an ülnek egy asztalnál (persze ez akkor lesz tuti, ha meg lesz a fix létszám). Ez alapján 28 (4x6, + 4 a fősztalon), vagy 36 (4x8, + 4) gyertyára lesz szükségünk.


Szalvétába is csak egyszínűt, zöldet akartam, de aztán ismét, hagytam magam rábeszélni:). 


A keringőgyertyáinkhoz az alátétek. Sok munka lesz velük, de állunk elébe:). Duplán lesz, összeragsztva a kettő, és úgy lesz ráhúzva a gyertyákra. Egyébként ebből mennyit érdemes csinálni? Ahány vendég lesz, vagy azért kevesebb is lehet?


Menükártyáink háromszög alakúak lesznek, egyik oldalon a képünk, másikon a menü, harmadikon pedig az itallap lesz. Úgy tervezem, hogy mindegyiken más kép lesz, mert sok kedvenc képünk van:). Annyira nem látszik, de a papír szép fényes (itt mindenképp fehéret akartam, így is lesz elég lila, zöld:)).



A köszönetajándékunk kis csoki lesz. Talán ismeritek vannak ezek a betűs, meg váras kis szerencsi csokik. Ebből fog mindenki kapni egyet. A csomagolását mi csináljuk. Találtam egy jó sablont a neten, azt alakítottam át, hogy hasonlítsok ránk:). Annyi lesz a változás, hogy eredetileg két képet csináltam, egyiken ki van bontva a hajam, a másikon nincs. Itt a kontyosat nyomtattam ki véletlenül, de a kibontott hajas lesz....:)


Az ültetőkártyák pillangósak lesznek. A fiúk zöldet, a lányok lilát kapnak.


Végül pedig a meghívónk. Lila alap, fehér díszített papíron lesz az írás, egy kis zöld háttérrel, lesz rajta egy zöld szalag is, ezzel lesz odafogva a boríték is, amiben a pénzkérő versikénk lesz:). A lila papír szép fényes, a többi matt. Lehet kicsit zavarosan fogalmaztam, de a képeken talán látszik a lényeg. A meghívó szövegének egy külön bejegyzést szánok:).



Hát nagyjából ennyi. Ezeket fogjuk sajátkezűleg készíteni. Sikerült hozzájuk mindent beszerezni. Márcsak a megvalósítás van hátra:).

A dekor többi részét szeretném dekorossal csináltatni, mert félek, hogy nem lesz rá időm, de majd meglátom, mivel csak minimális díszítést szeretnék. Eddig egyik helyről kaptam árajánlatot - kb 90 fővel számolva (székszoknya miatt fontos) 55-60000 körül lenne. Az árat a székszoknya dobja meg. Itt 350/db, ha az étteremből kérnénk, akkor 300/db lenne, szóval majdnem ugyanott vagyunk....

4 megjegyzés:

  1. állati jól haladtok, nagyokat nyelek :D

    VálaszTörlés
  2. Mennyi kincsetek van! :) De jóóóó!!! :) Rohamléptekkel haladtok! :) Csak így tovább, hajrá- hajrá! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ugyesek vagytok, gratulalok a szerzemenyekhez:D NAgyon tetszenek az otleteid, foleg a gyertyatarto viragok:) Kitartast az elkesziteshez:) A pillangokat is Te magad vagod majd ki?

    VálaszTörlés
  4. Köszi Lányok! Tök jó azt érezni, hogy végre haladunk :). A gyertyás megoldást, az egyik 2011es menyánál láttam a weddingsen, csak én két színben akartam megoldani, egyik gyertyára zöld, másikra lila, aztán egyszer véletlenül egymásra csúszott a kettő és megtetszett:), így dupla lesz.
    Mindent magunknak vágunk ki, ha nagyon unom A-t is befogom, meg sógor jelölt barátnője is besegít, ha kell, de így sem kis meló lesz:), de jó időtöltés, meg jobban a magaménak érzem így, mintha mással csináltatnám és ez szuper érzés. Persze a 60. pillangó környékén már nem biztos, hogy ezt fogom mondani :D, de fő a lelkesedés.

    VálaszTörlés