2012. június 24., vasárnap

A menyasszony ruhája

Gyönyörűséges ruhák vannak, van miből választani :). Valahogy mégis nekem az abroncsos ruhák jöttek be, a szűkebb, passzosabb ruhák nem állnának jól, mert nem vagyok egy vékony alkat:). Mindenképp fehér ruhát szerettem volna, a törtfehér és az egyéb árnyalatok nem igazás hoztak lázba:).
Akkor lássuk a top 3at:




Köztük van a "győztes" is, jövő szombaton végre láthatom élőben, és felpróbálhatom. Egy internetes áruházon keresztül rendeltem, remélem olyan szép lesz élőben is mint a képen. Már csak azon aggódom, hogy méretre is jó legyen....:), de már csak egy hét és minden kiderül:).

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Véletlenül bukkantam az oldaladra... Nekünk is szeptember 15-én lesz az esküvőnk.
    http://www.egyvaloravaltalom-avagyamieskuvonk.blogspot.hu/

    VálaszTörlés