2012. február 1., szerda

A borsó meg a héja

A mai napig, bármikor eszembe jut a találkozásunk, mindig jó érzéssel tölt el. Főiskolásként elkerülni egy teljesen idegen városba, egy új közegbe ijesztő dolog, de álmomba sem gondoltam volna, hogy ezzel a lépéssel egy csapásra megváltozik az életem. Az egyetemeken szokott lenni, még mielőtt megkezdődik a tanítás, egy ismerkedős, hét, hogy összeszokjon a banda, legyen valami fogalma az embernek arról, hogy hol is van. Én is elmentem a miénkre, gondoltam jó buli lesz, és milyen jól tettem. Legelső este, ahogy kiléptem a koliból ott állt előttem,nem volt menekvés:). A kezdeti barátkozás gyorsan átalakult szerelemmé, azóta eltelt több mint 5 év. A fősuli után jött az összeköltözés, és kiderült, hogy ez bizony már végleges :), úgyhogy most a nagy napunkat tervezzük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése