2012. február 22., szerda

Virágom, virágom.....I.

A csokor nézegetés volt talán a legelső, amivel foglalkoztam. A kínálat hatalmas, választani nehéz:), de azért sikerült, leszűkíteni a kört. Az így maradt csokrokat aztán megszavaztattam Anyuval és A-val, végül így született meg a döntés.
Amibe először beleszerettem, és tudtam, hogy ezt szeretném "fő" esküvői virágnak az a kála, kiegészítésként pedig rózsa, meg valami apró, ami még feldobja. Persze, mindez a mi színeinkkel -lila kála, fehér rózsa, meg valami zöld:).

Így ezek a gyönyörűségek születtek.:)
Köztük van a nyertes is:).






Szerintetek melyik csokor lett a befutó?

5 megjegyzés:

  1. Nekem a negyedik tetszik a legjobban..

    VálaszTörlés
  2. A 3., vagy az utolsó!:) De mindegyik szép:)

    VálaszTörlés
  3. nekem az 1. és a 3. tetszik a legjobban :) de tényleg mindegyik szép, jó választás a kála :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Csajok!:)
    Ha fent lesz az összes virágos bejegyzés, elárulom a győzteseket:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a 2. és 3. tetszik:)

    VálaszTörlés