2012. február 8., szerda

Szerelem első látásra

Már egy jó ideje kerestem a megfelelő helyszínt, találtam is egy alkalmasat, míg egyszer csak ráakadtam, teljesen véletlenül a tökéletesre. Először csak az interneten nézegettem, olvasgattam a honlapjukat, néztem a képeket, majd ott ünnepeltük a szülinapomat, hogy alaposan szemügyre vehessük. Szerelem volt első látásra. Ami a lényeg, hogy lehet szabadtéri szertartást tartani, van egy gyönyörű udvara. Ahogy ott sétáltunk a lélegzetem is elakadt, éreztem, hogy IGEN, MEGTALÁLTUK. A-nak is tetszett és a családjainknak is, úgyhogy eldőlt, meglett a helyszínünk. Csak 1 probléma volt vele, hogy tavasz elejétől, nyár végéig már minden szombat foglalt volt. Én, mindig is nyári esküvőről álmodtam, de most dönteni kellett, várunk még egy évet, és jövő nyárra tesszük az esküvőt, vagy maradunk a szeptembernél, és nyár helyett lesz egy kora őszi esküvőnk. Az utóbbit választottuk, és A., akinek eddig mindegy volt :), mondta, hogy neki ez szimpibb is, mint a nyári, úgyhogy végülis jól döntöttünk.
Szóval, helyszín: pipa :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése