2012. augusztus 15., szerda

A menyasszony kiegészítői

A szerzemények sorában az első, amit sikerült beszerezni, az a harisnya volt. Sima, egyszerű fehér combfix. Még egy pluszon gondolkodom, hátha nem éli túl a fotózást. Magamat ismerve tuti kiszakítom. J Plusz két combcsipke, mindkettőt úgy kaptam, de a zöldet szétvagdostam és kissé átalakítottam :), még a virág hiányzik a közepéről. Egyik rajtam lesz, a másik pedig az amelyik el lesz dobva.
Ők lennének azok:





A következő, amit beszereztünk az a fátylam volt. Először hosszú, földig érőt, olyan kb. 2 métereset szerettem volna, de aztán rájöttem, hogy az már túl sok lenne a ruhához. Így végül egy fenékig érő gyönyörűség mellett döntöttünk. Immár ez is a ruhával együtt várja a nagy napot, vagyis mégsem, mert 22-én megyek próba frizurára és arra magammal viszem. J
Íme:





Sok tanakodás után végül beszereztünk egy bolerót is. Lehet nem is lesz rá szükség, de inkább legyen. Bár én rendületlenül bízom a jó időben.J Először a templom miatt gondolkodtunk rajta, hogy mégiscsak legyen, ami takarja a vállam, de erre úgy néz ki elegendő lesz a fátyol, aztán majd meglátjuk.



Ment a tanakodás a kesztyűn is, kell, nem kell, legyen, ne legyen. Végül nem lett. Nekem a hosszú fazonok tetszenek, de ahhoz viszont vastag a karom, így inkább elvetettük ezt a lehetőséget.

Fehérnemű beszerezve, bár egyszerű, sima fehér, kis csipkével, de szép. Szexibb darabokat, majd csak a nászútra szerzek be, de az még ráér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése