2012. augusztus 20., hétfő

Fogyókúra

Avagy eredmények 4 héttel az esküvő előtt! :)
Most 8 kg mínusznál tartok, de szeretnék még legalább 2 kg-t leadni az esküvőig. Nem gondoltam volna, hogy sikerül ennyit leadnom, de nagyon-nagyon örülök neki.
Változtattam az étkezési szokásaimon, bár ez csak az utóbbi egy hónapra vonatkozik, és érezhető is a változás. Míg csak mozogtam az első 3 és fél hónapban, csak 4 kg-t sikerült leadnom, de az is igaz, hogy többször elengedtem magam, és csak heti 1-2x mozogtam. Tudni kell róla, hogy imádok nassolni. Az elmúlt egy hónapban erről lemondtam (bár nem teljesen, heti 1-1 bűnözés becsúszik J), és az utóbbi 2 hétben arra is figyelek, hogy mit eszem. Száműztem a pékárukat az étrendemből és nem vacsorázom, ebéd után már csak gyümölcsöt eszem. Heti 7 napból, pedig 6 nap mozgok valamit. Nekem a futás, a biciklizés és a zumba jött be. Mindkettőt szeretem, és élvezem is. 3 km-t szoktam futni, 1-1,5 órát biciklizni, 40 percet zumbázni, persze nem egyszerre, egyik nap ezt, másiknap azt. Ennek köszönhetően az elmúlt 2 hétben 4 kg-t fogytam. Kezdem jól érezni magam a bőrömben, és ami fontos, nem vagyok sem éhes, sem fáradt, nyúzott.
Esküvő után is folytatni szeretném, a cél, hogy elérjem azt a súlyt, amennyi voltam a megismerkedésünkkor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése