2012. augusztus 15., szerda

Saját kezű dekor kellékek és egyebek

Sok mindent készítettünk saját kezűleg, egyrészt spórolási szempontból, másrészt úgy gondoltam ez így személyesebb.
Ők lennének azok:
- meghívó
Minden alapanyagot megvettünk, a kis borítékoktól kezdve, minden saját készítés.





- viaszfogó és abból virágdísz
Sokat gondolkodtam rajta, hogy mennyi keringőgyertyánk legyen, aztán arra jutottam, hogy nem kell annyi ahány vendég van. Egyrészt el sem férnénk egy körbe, másrészt mire 90 gyertyát elfújunk, az kissé fárasztó lenne. J De mivel ezeket előre legyártottam jött a kérdés, hogy mi legyen a maradék sorsa. Végül kerítés dísz lesz majd, virágos függőket készítettem belőlük. 50 db-ot pedig meghagytam a gyertyákhoz, szerintem az is bőven elég. Persze itt is dupla munkát végeztemJ, mert először csak szimplán akartam, hogy 1 zöld, 1 lila. Aztán dupla lett mindegyikből, hogy többet kelljen vagdosni. J




- ültetők
Pillangó formájúak, a poharakra lesznek rátűzve, fiúknak zöld, lányoknak lila. Kb. 90en leszünk, de ez az a létszám, akik már vissza jeleztek, úgyhogy lehet több lesz a vége.





- kösziajándék
Kis csokikat vettünk, vannak ezek a szerencsis ABC-s, meg váras csokik, azokból szereztünk be kb 100at. A csomagolásukat lecseréltem. Egy sablon alapján szerkesztettem meg a kis figurákat, hogy hasonlítsanak ránk. J Szerintem cukik lettek. J





- otthoni dekor
A kerítésen a már említett virágok leszenk. Hátul a lépcső korlátra boszorkánylépcső, a pagodára (ott lesz a kaja, süti, pia) szintén boszorkánylépcsőket gyártok, és veszek pár lampiont is. Szintén minden lila-zöldben fog pompázni. J




- homoköntés
Vázákat már régebben megvettük, 1 lilát és 1 zöldet, ezekből öntjük, és egy nagyobb átlátszót. Kb. 2 hete beszereztük hozzá a homokot is, először féltem, hogy a zöld kicsit rikító lesz, de  mivel, amúgy is almazöld a dekorunk, hagytam magam meggyőzni.



- gyertyák az asztalra
Ezek voltak a legelsők, amiket megvettünk, zöld és lila teamécsesek. Vettünk hozzájuk tartókat is, mindenki szeret a családban gyertyával dekorálni, így nem mennek kárba, el lesznek majd osztva. 8 lesz az asztalokon, kb. 40 db lesz összesen.



- vázák
Asztalonként 2őt vettünk (összesen 8), a főasztalon pedig amiből öntjük a homokot azok lesznek.

- menükártya
Szeptember elején állok neki, 2 lesz asztalonként, azaz összesen 10-et készítek. Már megszerkesztettem, csak ki kell nyomtatni és meghajtani őket.
Ez a minta:

1 megjegyzés: