2012. augusztus 15., szerda

Koszorúslányok

Úgy terveztem, hogy 6 koszorúslányom lesz, de számuk végül 5-re módosult, miután egyikük vissza mondta. Így a 2 legrégebbi, mondhatnám úgyis, hogy gyerekkori barátnőm, 2 fősulis barátnőm, és az uncsitesóm barátnője töltik be ezt a tisztséget. J
A felkérőket én készítettem nekik. Egy lila kis kártya, a tetején zöld masnival, és egy képpel, benne a szokásos felkérő szöveggel.

A ruhájuknál én nem akartam rájuk erőltetni semmit, és közös döntés alapján a varratás mellett döntöttünk. Az anyagot én vettem meg nekik, a varratást meg mindenki magának intézi. Egy sötétlila szatén anyagra esett a választásom, szerintem nagyon szépek lesznek benne. A fazon az kétféle lesz, lesz egy szűk, és egy kicsit bővebb, harang alakú ruha, 3:2 arányban, a mell alatti részen masnival. Ha elkészül mutatok róla képet, de lehet csak a lagzi után láthatjátok.
A két fazon, ami alapján varratva lesznek a ruhák:
Az egyik pánttal: 
Pánt nélkül:
A szűkebb fazon:


Csokrot is csináltatok nekik, 3 szál fehér kálából terveztem, de most úgy néz ki más lesz.
Úgy alakult, hogy a fiúk nélkül fognak vonulni, ugyanis egyikük párja az én tanúm, másik 2 pedig a fotósunk (de ennek szánok egy külön bejegyzést….), így egyszerűbb (a fiúk, amúgy is lámpalázasabbak).
A legújabb fejlemény, pedig hogy fognak rózsaszirmot szórni (bár még nem biztos, hogy mindenki). Eredetileg nem akartam, de Anyós épp levágta otthon a rózsákat és rengeteg szép szirom összejött. Ezeket begyűjtöttük, kiszárítottuk, nagyon szép, mindenféle szín van benne, igazi szín kavalkád, imádom. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése